God morgon!

På grund av sen tidningar har jag gjort allt baklänges på morgonen. Förmodligen är det halktigt på morgonen - därav tidningsförseningen.

Det är lite synd om vårat tidningsbud. Hon blir utskälld mest varje morgon. Grannen har en ung schäfertik - Tara - som tydligen inte än förstått att det är en vänlig handling att lämna tidningarna. Så hon sätter igång och skäller. Hoppas att grannarna på övervåningen sover lite hårt som jag gör när jag verkligen sover.

Lite sen har jag dock blivit så seminariet på landstingshuset får vara. det skulle handla om utvecklingen i Umeå. Förhoppningsvis går Stefan så jag kan uppdatera mig via hans blogg.

Annars ska jag vara på länsstyrelsen klockan 10.00 för att få information om ett projekt om trafficking.

Och nu suger det i kaffetarmen - så marsch mot mor och far och sen träning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback