I morgon drar vi!

Min namne Ylva påminde mig om att det är avresedag i morgon. Hon hade vässat kvasten och var redo. Men nu har jag hört så många som är på väg så jag undrar om vi inte kan boka en gruppresa. 

Och så har vi ett hejdundrande party där i eller på Blåkulla. Fast om jag förstått det rätt under alla år så kommer man tillbak på Påskafton. Varför det? Vi kan väl ha fest ända till på måndag.

Vet ni förresten att jag är född på en långfredag. Jaha, det kunde ni just tänka er. Och snöstorm! Och inkörd till BB, fortfarande i mammas mage, i en brödbil med pappa Yngve som chaufför - utan körkort. Och färden gick från Ängesbyn.

Ja det här är allt något för en "pyskolog" att bita i!

Nu är jag i alla fall hemma sen en halvtimme. Smet lite lätt från lokalavdelningens styrelse när jag såg att "ingenjör" Thomas satt sig ned vid styrelsebordet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback