I mörkret är alla bussar grå!

Hade faktiskt tänkt mig att ni skulle få ett riktigt seriöst inlägg från fullmäktige - en redogörelse över vilka kloka beslut vi tagit. Men ikväll är själva den lös - koll att listor är färdiga - "hot" om att vi missat något och så vidare. Jättepositivt och kul men jag hinner inte så mycket annat. Det är liksom deadline ikväll.

Men ni kommer att få ett referat från fullmäktige - förr eller senare. Kan i alla fall avslöja att nog var det en och annan sosse som röstade mot sitt samvete när majoriteten avslog att utreda en högstadieskola i Antnäs.

När jag sitter här på mitt lilla kontor så "susar alla bussarna så käckt förbi, tut tut". Fast de tutar inte - däremot kommer jag på mig själv att sakna Luleå hockey flaggorna som satt på bussarna vid varje hemmamatch.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback