"Mannekängkläder"

Nu ska jag iväg och prova ut kläderna jag ska mannekänga i. Det ska bli spännande. Det finns bara två scenarier för mig. Antingen hittar jag inte som jag gillar - men måste ta något i alla fall. Inte kul.

Eller så hittar jag något som jag verkligen gillar - och då blir det kul - och dyrt!!

Till mina riktiga fina kläder som jag köpt till alliansfesten har jag köpt nya (billiga) sidenskor. Jättesnygga men alldeles för hög klack. Jag har aldrig hanterat högklackeskor särskilt bra.

Så om det nu blir dans av blir det i strumlästen. Men vad gör man inte för rubriker!!

Nä, skämt och sido börjar jag verkligen se framemot fredagkvällen.

Tror att det forfarande finns möjlighet att släppa in fler till mingelbuffén och underhållningen. Sen finns ju möjligheten för den riktiga allmänheten att komma till dansinsläppet klockan 21.30 till det facila priset av 150 kronor. Frenandoz orkester!!

Gå in på hemsidan: 
www.folkpartiet.se/lulea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback