Och runt kom jag!

Efter klädprovning, frisör blev det blodomloppet. Gick lätt som tusan att springa, kanske en kilometer, men sen stummade benen till sig så jag knappt orkade lyfta dem. Gjorde några tappra försök på de tråkigaste sträckorna. Fast på sluttampen kom jag mig igen.

Sammanfattningsvis gick jungfruturen ändå betydligt bättre i år än förra året.

Nu ska jag gå till frysen i källaren och se om jag kan låna någon god mat av mina kompisar.

Sen ska det bli inbjudan till Seniordag den 9 maj. Barbro Westerholm kommer och vi kommer att ha ett offentligt arrangemang på eftermiddagen. Iogt-lokalen Luleå. Fär er som känner er delaktig i vårt interna seniornätverk kan jag säga att vi startar den interna delen med kaffe klockan 10.00.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback