Sovmorgon

Vaknade förstås halvfem som vanligt men bestämde mig för att vrångsova tillbak lite av veckans underskott. Vaknade först kvart i sju.

Nu är morgonbestyren avklarade till delen med tidningsläsande och tidningskrönika.

Det var ju lite onödigt att Bo Östman offentliggjorde att jag tänker bojkotta ks-sammanträdena nu när Börje Lööw tar över. Tar ju bort den överraskningseffekt jag hade tänkt mig. Men så är det när man är öppenhjärtlig på bloggen. Ni vet ju att jag skrev om tjuvar i går - Bo snodde det nog i går kväll när jag var på Kvinnofesten.

Usch hur ostädat här är - men jag hinner bara med den personliga saneringen i form av dusch och klädbyte. Ska till stan och kolla lite SM. Tillsammans med Els.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback