Varma grader idag

Godmorgon

Tänkte ta sovmorgon idag – men så insåg jag att jag skulle måsta meddela att
tidningskrönikan skulle bli sen, lägga ut ett inlägg på bloggen och ringa föräldrarna
innan jag drog täcket över mig. Och innan jag tänkt färdigt var jag pigg. Så kan
det gå!

Så nu blir det lite onödigt resande i stället. Åker in och tränar men sen måste jag hem och hämta far tjugo i nio fvb till optikern. Han ska äntligen få sina glasögon. Och sen måste det skjutsas tillbaka också.

Tdiningarna var inte såna att adrenalinet kickade runt särskilt mycket. Kul att baskettjejerna grejade finalplats. Och att Skellfefteå fixade elitseriematcth- Nu kan de bli derbyn.

Bodens Nanny fyller ett år! Ganska likt den verksamhet med Super Nanny som vi motionerat om.

Statistiken för bloggen haltar fortfarande. Diagrammen/staplarna är tillbaka men servicen om hur många unika besökare jag har är borta. 1005 är den magiska siffra som tydligen blev den sista. För någon vecka sen. Det är väl någon inbyggd tävlingsinstinkt som gör att jag saknar sånt.

För övrigt har jag en hälsning från Madrid. Anders Axebark, aktiv folkpartist som drog till Tyskland i mitten av 90-talet, mailade härom kvällen. Han hälsade till alla och frågade särskilt om Mårten Ström var kvar i stan. Anders satt i fritidsnämnden och "bråkade" med Mårten. En svårtämjd ung man!

Så ger jag mig ut i världen för att spana vad den här dagen bär med sig av vila, möda och behag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback