Det mesta baklänges

Hemma efter valstuga i Antnäs mellan 10-12, fp på stan mellan 12.30-14 och därefter Skördemarknaden fram till sjutton. Jobbet och packa ur, Kvantum och handla till mor, visit hos dito.

Stannade bilen utanför garaget vid 19-tiden. Öppnade garagedörrarna - tillbak till bilen - lyfte ur korgen till bron och istället för att gå in i bilen så gick jag åter för att öppna garagedörren som redan stod på vid gavel. Andra gången på kort tid.

Idag predikade/pratade jag med "Anna Karin Johansson", moderat, som protesterade när jag hävdade att hon var ledamot av tekniska nämnden i Luleå. Det var förstås Åsa Wikström, moderat från Boden jag pratade med.

Så innan jag eventuellt skriver mer ikväll och lägger ut lite foton så ska jag sova några timmar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback