Final - Grand final!

Så var det final på Nolia. Det är något speciellt med Nolia i alla fall. Egentligen inte fler besökare i snitt per dag än många andra mässor - men det är STORT. Final i dag med alliansdag. När Nolia är slut känns det som på valvakan - lite tomt. Fast samtidigt är det startskottet för valrörelsen med stort V. Märklig känsla i alla fall. Det är väl därför jag "vilade middag" från klockan fem till elva. Fast jag skulle bara vila två timmar.

Nu är klockan snart halv två - och jag ska stiga upp fyra. Nu kommer lite bilder från Nolia och inget mer. Om jag inte hinner skriva något i morgonbitti beror det på att jag måste träna införa fotograferingen i morgon eftermiddag. Hålla in magen, le brett och samtidigt spärra upp ögonen. Och dessutom innan fotograferingen försöka ta bort blå ringar under ögonen. Fast jag får väl trösta mig med att fotografen lovade att fixa bort rynkor och ordna  vita tänder. Det där som hänger ovan midjan - det är väl också rynkor - fastän stora?



vid border
carola
Övre bilden - trötta valarbetare fp
Undre Carola Lidén., centerpartist och kollega i kommunpolitiken i Luleå
svedell
Okänd herre tillsammans med Swedell och Britt Westerlund, sosse och gammal skolkompis till mig.
sepideh
Sepideh, folkpartist från Piteå i samtal med väljare

tommy

Och sist men inte minst - min ombudsmanna kollega Tommy Eriksson från moderaterna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback