Hemma igen!

Efter en intenvis och fantastiskt rolig dag. Det är som jag sagt tidigare önskar jag haft en direkt kanal från allt jag upplever och alla tankar som tänks där inne i huvudet hela dagarna. Jag hinner glömma så mycket - eller behöver väl lite tid för att tänka efter.

Det tänker jag göra nu - på mage framför TV:n. Just nu ser och lyssnar jag på Persson. Är det någon väljare som tror att de 25 miljarder som sossarna satsar nu är något annat än för att än en gång lura väljarna.

Och så såg jag en s-affisch som lovade guld och gröna skogar till sjukskrivna - samma sjukskrivna som nu jaga(S) med blåslampa av just sossarna. Hans Karlsson och Göran Persson har gett direktiv om att ohälsotalet måste minska - man kan undra hur många självmord som genomförts i spåren av detta?

Nu vilar jag - får vi se om jag orkar börja återge något från dagen ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback