Men svimma!

Jag skickade iväg en blogg innan jag åkte från jobbet - och berättade att jag skulle iväg på Luleåkalaset i kväll. Lovade bilder och så.

Och så kommer jag hem och är snäll..och ska säga att jag inte orkar ladda in bilderna i kväll. Och då finns inte min tidigare blogg. Man kan svimma för mindre!

Okej då - en fantastisk kväll har det varit i stan. Kusin Kerstin och jag drog med bussen - gratis - vid sjutiden. Els mötte upp och så "drog vi sakta genom stan". Ganska snart hamnade vi vid jazztältet. Köpte ett vinglas och satt på ett strategiskt ställe. Och bara tittade på alla som passerade.

Och när jag tänker på att berätta om allt som hänt - främst möten med människor - känner jag mig som Clifton Fexmos annonser. Jag kan inte räkna dem alla - kommunalråd - bankfolk-gamla kompisar -"gamla" fröknar - kusiner - kusinens kusiner. Och så sällskap hem på bussen med kommunens ekonomichef Lars Åhl och hans trevliga hustru Birgitta. Och apropå Birgitta så träffade jag henne  - Tornberg - med make Stefan. Men vi fotade inte varandra!!

Kram och godnatt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback