Nu gör vi det!

LisaDen här bilden måste bara få bli stor - fotografen - farmor Ylva - missade både fötterna och ballongerna!


!ylva"Smess Ottos barnbarnkarin
Ylva, Micke Nyberg och Karin i nämnd ordning.

sektparet46461-99

Här kramas "sektledaren" från Arjeplog - Alf Sundström med sin riksdagsledamot Anna GK. Med fotot till höger vill jag bara illustrera hur både sossarna och centern tydligt inspirerats av fotbolls VM. Sorry att det gick så dåligt för Sverige - munderingen känns ute på något sätt.

Och sorry är jag för att det här är första bloggen för dagen. Tekniken (och ingenting annat heller för den delen) har inte varit på min sida idag.


Kommentarer
Postat av: Ylva

Som nybörjare inom politiken måste jag få säga vilket ansvar det är,vad det betyder.Mer än vad jag förut förstod.Simply said,it is so more than I could ever imagined...Kram till er alla som gör ett fint arbete för oss alla .....

2006-08-09 @ 16:31:32
Postat av: Strutzan

Ylva - såna som du är guld värd. Särskilt för mig som får skriva så. Så läser jag sen och så hugger det till. "Ylva du är.." Vicken egotripp!

2006-08-09 @ 21:20:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback