Nu ska de bli bilder

Här har jag bespetsat mig på att ge er bilder av Piteå folkpartisternas Noliastuga - och vad händer. Jo, Nord Nytt kör ut bilder av åke Cederlund frenetiskt målande på valstugan. Men eftersom jag är helt slut efter den trevliga samvaron under uppbyggandet av folkpartiets monter på Nolia + nyss genomfört telefonsammaträde med partisekreterare Johan J och 70-talet andra folkpartister så blir det enda ni får från mig i kväll en liten bildkavalkad från både det ena och det andra. Måste ladda för Luleåkalaset i morgon kväll. Fast sonen sa i morse att jag kanske bara borde skriva om varannan gång jag var ut om roade mig. Missunsamt - så ofta är det väl inte? Det är bara att jag kommit igång lite sent så det blir kompirmerat.

För övrigt såg jag
Fredrik "Jappen" Lundh på Noliamässan iförd centergrön T-shirt. Kanske bara felmarginalen som gjorde honom till sosse.

NoliastuganUlla - Janne-ThomasKerstin - föreKusin Kerstin - före kalasetUnder buss(en)resanBussresan in till stan

FrökenevabertilgunnarKerstin - efter

Margit, Eva, Bertil, "Gunnar" - och så kusin Kerstin - efter - när vi väntade på bussen hem.

Godnatt kompisar - jag hör av mig i morgon bitti!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback