Sista dagen?

Undrar just varför jag skrev sista dagen som rubrik i morse. Möjligen för att jag ända sen i går lunch fått psalmen "Tack o gud för vad som varit.." på hjärnan. Tack och lov för min omgivning som nynnar jag den bara inombords.

Vid busstationen mötte jag en man som ljudligt och långdraget började tilltala mig med "Faan" och så fortsatte han "på håll trodde jag att det stod KYSS STRUTZEN på bilen". Jag sa att med gick bra med det också.

Och nu är jag nyklippt och har dessutom varit till Norrbottens radion om blivit intervjuad om kvinnor i politiken. Träffade Stig-Arne Nordström som höll en fällknivsliknande stil på grund av att någon nerv var i kläm.

Och som vanligt i valrörelsen möts man av glada små överaskningar. Jan B kommer inte på måndag utan den 14/9 istället.

Nu ska jag dra till valstugan -problemet är bara att det är så vårt att dra sig därifrån igen - och det finns onekligen en del att dona med här också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback