Snabbvisit på TV4

Det blev en snabbis på TV4. Skulle vara där tio i nio för sminkning. Möttes av vad jag trodde var avloppslukt redan i entrén. Och snabbt rycktes jag i handen och "kommenderades" direkt in i studion. Nyhetssändningen skulle av någon anledning bandas. Och inte var det avsloppslukt utan gammal surströmmingslukt.

Nåväl jag vann ju tid och var tillbak innan sändningen kördes ut.

Efter det har vi avverkat presskonferens på vår kommunala handlingsprogram eller snarare det valmanifest vi tagit ut från det. Stig Nordlund och Jan Bergsten från Norrbottens Kuriren respektive `NSD kom. Och vi fem första - jag, Thomas, Marja-Liisa, Mikael och Eira - var med plus Christian som står längre ned på listan.

Jens kom samtidigt och brann av iver att få visa sin stajlade bil - men vi satt ju upptagna. Men bilderna nedan kom ganska snart.

46461-123

46461-124

46461-125

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback