Stolt farmor

Stolt farmor måste publicera några bilder till - från BD-Open:

46461-132Trean från vänster i övre raden är min Sara - fast hon har klippt sig sen jag såg henne senast så jag känner knappt igen henne.

46461-133Och det här misstänkter jag är både 97-orna och 98-orna från Alvik. En särskilt fång blåklint till tränarna Tomas och Janne. Stor beundran för allt jobb ni lägger ner.

46461-134Och här visar pappa Jens att han marknadsför partiet också - samtidigt som han ger barn och familj sin beskärda del.

46461-135Och så måste ju Lisa få vara med. Pappa Jens hade gett henne Saras tröja - men det gjorde ingenting. Hon spillde blåbär på den senare idag så den är väck. Men nästa år är det hennes tur att vara med i BD-Open.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback