Thomas är bara bäst!!

Han skulle bara haft ett eget porträtt - inramat i guld. Äntligen är han tillbak. Har varit på bröllop i Göteborg ända sen fredag em. Och kom inte hem förrän i dag vid lunch. Vad vi suktat efter honom Anna-Greta, Anna, jag med flera. När han är hemma låter det alltid "det är Thomas fel" fast mest på skoj.


Och vad lätt det är för mig i telefon med mina förtroendevalda - jo men visst, du, det fixar Thomas. Och det gör han ju alltid.

Kom ihåg att vi alla uppskattar dig mycket mer än vi visar. Och snart ska jag tjuvta ett kort där du går runt och pratar i telefonen - ibland hinner han ut på trottoaren - snurrande en hårtest. Och med en kroppshållning som den där deckaren på TV som inte hette Kojak men måhända Columbo. Han med rocken alltid fladdrande.



46461-117

Själv har jag nyss kommit hem - och nu ska jag ringa Erik i Sikfors. Och kanske hinna höra av mig till ett par vänner utanför partiet också. Den delen missköts tyvärr allt för ofta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback