Åter till byn!

Nu är jag åter till byn. Har varit en sväng till stan - hämtat handlingar åt Jens från landstingshuset. Och vad massor av folk där var på handikappdagen. Clas Borgström drog tydligen bra. Eller hon Pipping som skrivit en bok om hur det är att växa upp med en utvecklingsstörd mor. Eller båda kanske.

Nåväl det var grisigt mycket folk överallt - det är väl det som är att vänta fram till jul. Inte undra på att man blir stressad.

10 verkar vara det magiska datumet nu - i går fick jag inbjudan till bröllop och idag fick jag inbjudan till 50 års kalas. 10 augusti respektive 10 februari. "Young forever" fick mig nästan att längta att själv ställa till fest om så där drygt ett år - men det blir nog någon öde ö istället. Konstigt va - men jag gillar inte att stå så i blickpunkten - det trodde ni inte - men så är det.

Nu ska jag i alla fall sova en timme - sen tar jag bussen in till stan för fest - 60 års kalas faktiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback