Del II kommer i morgon

Alltså bloggen har tjurat - och jag har fått ganska många mail angående Pajala fullmäktige. Tänka att Mona Kumpula är så farlig för Niska att kommunstyrelsen minskas med 2 två ledamöter bara för att hon inte ska komma med! Helt otroligt!

Mona kanske är en av folkpartiets kandiater till riksdagen nästa val?  Troligen, ja!

Men Winsa fick sin upprättelse - och Mona blev revisor!!

Luleå fullmäktige blev helt plötsligt ointressant - åtminstone klockan 24.00 - nästan.

Jag hör av mig i morgon!

Kommentarer
Postat av: Mona Kumpula

Hej Ylva!

Det är först nu jag har vaknat från chocken ;-) och jag blev glad idag när jag googlade och såg att händelserna är dokumenterade på nätet av en så klok och skarpsynt kvinna som dig!

Så här i efterhand - Tack för ditt stöd!

Kram Mona 081112

2008-11-12 @ 20:21:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback