Här ligger jag i lä - trots Betty Blue!

I jämförelse med detta är min blogg snarast att jämföras med en katekes. Dock kan avslöjas att mina nyinköpta dojor ändå tävlar i samma klass som de på bilden.

Och så heter de något så ekivåkt som Betty Blue. Trodde själv att det var guldfärgade men benämningen är Bronze. Men snygga är de och med de högsta klackar jag någonsin haft. Så nu har jag chansen att vikt och längd stämmer bättre. Alla knep är tillåtna så här efter julens frosserier.

Undrar just hur det gått för min "drickande" vän. Hon skulle ju få ta en lightdricka på julen om suget blev för hårt.

Annars verkar det torrt på nyhetsfronten - en och annan kändis avliden - de flesta med ålderns rätt. Lite notiser om rattfyllerister och dikeskörningar.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback