Kvällen och natten glömde jag!

Fast något märkvärdigt har ni inte missat. Gästerna ramlade in vid 21:30 tiden. Och vi knaparade i oss lite pepparkakor, kex, ost, ölkorv, salami. Och som jag nämnde tidigare tror jag - örtmarinerade vitlöksklyftor. Detta nedsköljdes med rödvin - i inte allt för stora mängder. Och så snuttade vi och provsmakade vi några likörer!

Vi löste alla problem med avreglerad elmarknad och vad som var rätt och fel med hanteringen av Saddam. Och allt däremellan.

Klockan ett var jag i säng i alla fall. Birgit ringde och berättade att de hade haffat nattbussen och tänkt åka med den cirka 1 kilometer - men eftersom han/hon begärde 30 kronor per person så tyckte de att promenerandet gav en riktigt bra timpenning.

Och morgonen kan vi prata om i nästa blogg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback