Lite julaftonspyssel


Här får ni något att roa er med om ledighet övergår till tristess.
Rättning sker genom att maila mig svaren;
[email protected]
Priser - ja vänligt bemötande i variande mängd!


Vilka 10 olika kryddor åsyftas? (En för varje fråga)  

1.                  Lägger båten till vid 
2                 Kännetecknar elektriker 
3                 Manlig ”Fröken Ur” 
4.                 Pink and blue 
5                 Fyrbenta djur i bergmassiv 
6                 Inventeringslista 
7                 Ej lika 
8                 Pelle tackar ja till denna fisk 
9                 Var alltid Don Juan 
10                 Kompetent chaufför

Så konstigt det blev när jag klistrade in - men att 1,5 och 9 blivit stora och svärtade tyder ju på att det finns någon möjlighet att redigera text som jag ännu inte hittat. Får nog skriva till min webmaster Roland igen!

Kommentarer
Postat av: Lars

Varför inte lägga till
Gör tränaren laget före matchen,
Blomma på havet,
Kyrkobyggnad,
Erik Zetterström,
Inrutat jag,
Om man inte delar på bördan,
Att hitta ett uttryck,
Besuttna föräldrar,

Där fick Du, kom igen nu!!

2006-12-25 @ 20:51:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback