Många mindre hedervärda rekord

Inte funkar då bloggen särskilt bra som "larm". Hade glömt att publicera skrivandet från i går eftermiddag " Åter till byn. Har hunnit iväg i går kväll och kommit hem återigen. Klockan 24 i natt efter en trevlig kväll i Tigerburen. Våran bostadsrättsförening som fyllde 60 år vilket firades i kombination med den traditionsenliga julfesten. En julfest utan julmat sen ett par år tillbak. I går var det Italiensk buffé dock med chilensk vin. Och godis och chips - så ett av de mindre hedervärda rekorden är vikten!!

Och sen har jag sovit till TJUGO i TIO - vaknade en gång vi halvfemtiden men tyckte det var väl tidigt en lördag.

Rekordvarmt också - sex grader varmt  äckligt!

Ska bläddra ett varv i tidningarna och se om det fanns något som var värt att kommentera - ni vet jag hr inte skrivit någon tidningskrönika. Eftersom jag vaknade då jag vaknade tyckte jag det var minst pinsamt att ge tusan i att skriva alls än att skriva vid lunch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback