Agendan idag

För er som använder bloggen för att ringa in mig dvs hålla koll på när ni kan ringa mig eller komma in på en kopp kaffe kan jagmeddela att jag nu är på G. Klockan 7  är jag på expen. 8.15 ska "Lille Fridolf " och jag vara på Norrbottens teatern och få en information från Luleå & co. Därefter åker vi till resebyrån som övertagit kommunens turistbyråverksamhet.. De lär vara sura på oss för att vi kritiserat upphandlingen - vi ska försöka klargöra att det inte är deras roll i det hela som är klandervärd. Tvärtom de är värd allt stöd de kan få för att på ett bra sätt klara uppdraget. Det vinner alla på.

Sen blir det i stort expen hela dagen. Vi måste kontakta Els för att dra ihop runt lördagens årsmöte, nomineringsmöte.

Så är det torsdagens möte som ska planeras tillsammans med Håkan E.

Och nätverksträffen den 4 kräver väl lite "manikyr".

Och så slutligen, för den här vändan, gratulerar vi före detta FPU-ombudsmannen Bert Larsson som fyller 50 år. Åren går och Bert huserar numera i Pajala.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback