Det funkade - till hälften

Det funkade till hälften. Klickar ni på länken så kommer ni till artikeln precis som jag tänkt mig. Men länken ser inte så kul ut med en massa tecken. Jag klarade inte att döpa länken till Påver personalpolitik. Det ser ju mycket proffsigare ut.

Men det lär jag mig i morgon. 

Nu drar jag mot Sunderbyn för nu ska nomineringskommittén sammanträda. Det blir paus i Gammelstad för förhoppninsvis 1 kilometers simning.

Det är min ambition att ge en kort resumé från dagens sammanträden - men jag lovar inte hundra - beror på orken efter simningen. 


Kommentarer
Postat av: Sofie Pettersson

Här får du en fiffig html-kod för att döpa om länkar. :D text

Du skriver in denna istället för bara själva länken, och ersätter url med själva länken och text med det namnet du vill ge länken, ex. Påver politik

Hoppas det funkar! :D Om du har några funderingar kring html-kodning, eller om länken helt enkelt inte "vill" bete sig som du vill, så är det bara att skriva en rad eller två. Blogga på!

2006-02-13 @ 22:32:16
Postat av: Sofie Pettersson

Dumma mig. Här är koden, fast med några extra mellanslag, bara för att faktiskt låta dig se koden. Ta bort rxempeltexten när du använder den. :)

Det här klistrar du in först:

Sen skriver du in namnet du vill ge länken direkt efter >: Påver politik

Och allra sist, direkt efter texten, klistrar du in detta:

2006-02-13 @ 22:41:27
Postat av: Sofie Pettersson

Jag ger upp. Jag skickar koden till din e-mail istället.

2006-02-13 @ 22:42:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback