Godmorgon!

Känns den inte god så bränn av ett riktigt brett leende mot dig själv i spegeln. Det ska ju räcka enligt alla älska-dig-själv konsulter.

Annars var vikten åt helsicke idag också - det hjälpte inte med leendet - kunde inte älska vågen ändå.

Men det finns saker att glädja sig åt:

Trisslotten fick jag behålla själv. Ingen vågade gissa vad Jens roade sig med på motionscykeln? Svaret är: spelade nätpoker på den bärbara datorn.

Stefan Tornberg har stillat min nyfikenhet genom att berätta att det var avsändaren själv som raderat kommentaren - och det berodde bara på att han hade skickat två gånger. Då vet Karin som skickade kommentar och gjorde samma fel.

Och så fann jag tröst i ett klassiskt uttalande av Brigitte Bardot: "Jag har gjort mycket dumt och det tänker jag fortsätta med. Det är det som är kryddan i livet". Fast sen kom jag på det lika klassiska men nu orkar jag inte göra det längre.

Fanns en hel del att tycka till om i tidningarna idag också. Dagen är fylld av sammanträden - så det är inte säkert det blir så många luckor för att skriva. Men det som lever får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback