Hur ofta ska man "blogga"

Thomas ger mig goda råd om bloggandet - du ska inte blogga fler gånger än att det går att "scrolla" fram aktuella inlägg. Tydligen är utrymmet begränsat och när det är uppnått så hamnar inläggen i arkivet. Och då måste man knappa på almanckans olika datum för att få fram nytt.

Dock konstaterade jag att min blogg ligger på 17:e plats av de mest aktiva bloggarna. Detta redovisas för andra bloggare med en klickbar länk. Det syns på statistiken att det var en bra sätt att öka antalet besökare.

För övrigt Thomas (eller någon annan som vet) har jag tappat verktygslisten som gjorde att jag kunde göra smärre redigeringar som understrykning, fettning, och kursivering.

Kommentarer
Postat av: Karin Lundgren

Jag tycker att du ska "blogga på"! Jag kan skrolla hela februari medans Sofie endast kan skrolla 15 inlägg. Vad kan nu det bero på? Okunnig som jag är när det gäller bloggande, har jag ingen aning. Thomas kanske vet?

2006-02-12 @ 10:53:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback