Och storebror debiterar dig?

Lite spelberoende är jag allt. Häromdagen "lurade" Viveka mig till att delta i en tävling om att få åka till Kina. I förrgår fick jag en klicklänk från Eva-Susan där jag skulle vinna gymkort på valfritt gym.

Visst, jag klickade och tävlade. "Bara" sexkronor + trafikavgifter för varje finalspel man ville delta i. Max 10 spel. Jag klickade och tävlade. Och tänkte hur i fridens dar ska de kunna debitera mig några 6 kronor spelet. och var lite skadeglad.

Fast sen när jag skulle ställa väckningen på mobilen var där rapport på rapport som grattade mig till finalresultatet. Kan ju gissa att det hamnade 6 spänn på räkningen för varje grattis.

Godmorgon världen, föresten, nu ska jag hämta in morgontidningarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback