Och vem kan lita på en vänsterpartist?

Så är Bertil Bartholdsons tid ute. Mellan 9-12 skulle han dyka upp för att intervjua mig för sin närradiosändning.

Måhända blev han sur för att jag jag skrev i går att det var så tråkiga, hans sändningar.

Thomas föreslår att jag ska använda smileys eller detta kryptiska språk med ()()((: .. (parenteser och prickar) så att alla förstår om jag skojar, är glad eller f-b-d. Men jag hävdar att min generation vare sig kan uttrycka sig eller förstå slikt.

Och så har jag glömt min plånbok hemma i träningsväskan - så det blir en resa till Sunderbyn på lunchen.

Kommentarer
Postat av: Gunder

Det är väl seniliteten som gör sig påmind?
Nä nu var jag stygg

2006-02-07 @ 14:54:29
Postat av: Stefan

Nej, Ylva. Inga Smileys, please.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback