Ständig sol ger öken!

Så är det och du får förlåta mig Anja Pärson. Jag känner mer glädje över Anna Ottossons brons än om du tagit ytterligare ett guld!

OÅh, oj så glad Anna var på prisutdelningen. Den bronsmedaljen var guld värd.

Det gick tydligen inte så bra för våra skidtjejer idag. Brtta Norgren bästa svenska på 28 plats och våran Lina bröt tydligen.

Jag gillar riktigt skidåkning som 3 mil damer till exempel. Men idag var jag och åt lunch med en god vän, en ung man +50. Ormberget blev det, örtmarinerade kotlettmedaljonger tror jag det hette. Fantasieggande namn man kan hitta på - men väldigt gott var det.

Bossen Leif hade fullt upp med gäster - och fick springa runt med kaffepannan till törstande gäster. Förutom småkakor så bjöds det någon form av chokladmousse till kaffet. Min vän smugglade med några kakor till eftermiddagskaffet på jobbet. Själv lyckades jag avstå både kakor och mousse.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback