Ylvas läggmatch

Har haft en underbar dag/kväll. Vårt möte om LSS & Alternativa driftsformer, bara så bra. Det frestar på orken att ta till sig alla dessa engagerade människor. Oavsett det är brukare själva, anhöriga, assistansföretag eller kommunal personal. Deras engagemang suger - om man får använda ett så vanvördigt uttryck. Jag ska återkomma - dom är min drivkraft!

Hemvärnets bataljonsråd - hade bett om dispens 30 minuter för att kunna vara med på mötet enligt ovan. "Menig Strutz" anlände fem över sju - och hamnade inte i kurran - permission var beviljad!

Det finns mycket mer att berätta om dagen - måhända jag gör det i morgon. Men jag tycker inte det är osportligt om jag lägger mig nu.

Fast en särskild hälsning till min namne Ylva som var med i kväll  på LSS-mötet - första gången live - Du var en fantastisk person att möta. Och så Veronica och hennes tjejer. Och så  Else med lilla gruppen i Råneå...och så vår egen rehabassistent Kicki . Det här går bara inte - jag skulle vilja namnge er varenda en.

Så bara God Natt - ni är underbara i ert engagemang - varenda en!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback