5 - 5 - 500 - ???

igår vann jag 5 kronor på Keno. Idag när jag stoppade i en tia i parkeringsautomaten åkte den rakt igenom - och där fann jag  förutom tian också fem enkronor. Ikväll när jag kom hem hade jag vinstmeddelande på 500 kronor på en obligation. Var månde detta sluta?

Tur att jag  - i trots för att livet var lugnt och tungt idag - köpte en ny handväska för ett tusen (1000) riksdaler! Men den sista dessförinnan var ett marknadsfynd för 200 kronor eller något sånt - och den har funnits med i många år.

Men nu får jag väl välja att hoppas på 500 000 eller tur i kärlek. Fast som vanligt blir det väl varken eller!

Kommentarer
Postat av: Ylva Mjärdell

Man måste på något sätt
övertyga sig om livets magi.
Bakom varje nytt hörn,
Ett nytt äventyr............

Marianne Zetterström

Prinsen säger min kristallkula !

2006-03-15 @ 20:43:00
Postat av: Karin

Varför inte både och när du ändå önskar!

2006-03-15 @ 22:32:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback