Att jag ids!

Tänk att jag ids simma en kilometer. Men det är faktiskt härligt och nödvändigt! Förutom att det ger utrymme för lite extra försyndelser (Reisenkola!) så ger det mental styrka.

Däremot kan jag väl fundera om det ger något att fundera över vad Mårten Ström säger eller skriver. Han bekymrar sig på sin blogg över att jag säger "när vi tar över makten i höst" och påstår att all ödmjukhet inför väljarna är borta. 

I motsats till Mårten "väljarna glömmer så fort" Ström vill jag att väljarna ska komma ihåg. Allt som hänt och skett både denna mandatperiod och tidigare. Sjävklart måste jag  gå ut i valrörelsen med  visionen att få makt att förverkliga folkpartiets  ideér om ett Luleå som kan bättre. Allt annat är som att stanna i omklädningsrummet när domaren blåser till spel.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback