Att vara diciplinerad eller ej?

Det är frågan? Ja, jag åkte förbi badhuset ikväll - trots att baddräkt och allt fanns med. Jag hade SÅ många goda skäl.

(Och apropå simning så kom jag just nu  på att jag inte svarat Dig Lars, på ditt mail. Om du nu läser det här)

Fast ett bra sätt att diciplinera sig för en lat dj som jag är att packa ner alla jobbkläderna på kvällen. Då är det mycket enklare på morgonen att bara dra på sig träningsdito och sticka iväg.

Si där man kan lura den lataste!

Men nu ringer det på dörren - men vem det är är denna ledamots egen hemlis!

Kommentarer
Postat av: Stefan

Kommer det att förbli en hemlis?

Postat av: Ylva Strutz

Absolut! Man vet aldrig hur Fridolf skulle ta det?

2006-03-14 @ 12:54:06
URL: http://strutz.webblogg.se
Postat av: Lars

Ylva
Jag väntar.

2006-03-14 @ 18:47:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback