"Bikt" innan hemfärden

Vet inte riktigt vad jag hunnit med, eller inte hunnit med rättare sagt, efter den syndiga lunchen. Kände mig tvungen att se "världen" det vill säga lämna expen - så jag åkte i väg och fixade den trasiga lampan på bilen. Precis när jag ringt, från mobilen, mötte jag polisen. Undras om de trott mig att jag var på väg att fixa den om de nu brytt sig om att stanna mig.

Och tur att jag inte gav mig på att försöka byta själv - det tog säkert en halv timme för killen som gjorde det. Mikael kom efter en stund och sa att det är lite komplicerat på den här modellen.

Nu ringde just mor och vill ha lite handlat och så måste jag hinna förbi Apoteket och hämta medicin som distriksköterskan ordnat till far.

Och så har jag en laddning kommunala handlingar med mig hem. Det räcker till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback