Denna förryckta dag!

Även om det nu hållt på i 30 år eller vad det är - sommartiden - blir jag fortfarande lätt förvirrad. Första 10 åren blev jag rent störd och det tog några veckor innan jag hann ikapp.

Nu har jag dragit mig rejält efter kungamiddagen. Känner att det var nog så kyligt - trots att jag inte frös - för min förkylning.

Sen har jag inte läst i min mailbox sen fredag kväll - vilket jag tar tillfället i akt och meddelar här. Skulle tro att några partikamrater annars tror att jag är sjuk.

Ska nu "sanera" huset efter flickornas framfart.. Det var bland annat utklädning i klädkammaren vilket sätter sina spår.

Kommer att anlända expen vid lunchtiden - det verkar som om Nubbs ligger nere - så mailsvar som är mer bråttom är så får ni lösa genom att ringa mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback