Godmorgon, förlåt Godnatt!

Hemkommen 19.25 gav jag upp Rapport och siktade på Antikrundan. Hann med såsskålen, eller var det sockerskålen,  vars värde var 35 000 tusen. Sen är minnesbilden suddig.

Har sovit på soffan. Och drömt om Lennart Lindström. Jag hade kokat kaffe till mig och en centerkvinna på Centerns partilokal - kvinnan var en blandning av Anna-Greta Svedberg, Ann-Sofie Wänstedt och Camilla Hansén. En riktigt trevlig typ och vi hade mysigt. Sent på kvällen! Och vem sjutton dyker upp och ska ha kaffe om inte Lennart Lindström. Och skäller som en bandhund för att vi inte har mjölk till hans kaffe.

Så tokigt det kan bli i drömmarnas värld.

Nu  ser jag  kälkhockey - och det verkar som om Kanada vinner!

Ha en skön natt - och dröm om Lennart Lindström eller någon annan trevlig polare!


Kommentarer
Postat av: Anonym

test3

2006-03-17 @ 12:31:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback