Godmorgon

"Systemet" eller tekniken eller vad vi nu ska kalla det hämnades på mig igår kväll. Efter dubbelpulibceringen som jag lyckades redigera om med annan text skrev jag ett inlägg och språkis användande efter att ha sett och hört Henke Larssson på TV. Skrev och publicerade och datorn malde på men det gick trögt och sakta med publiceringen.

Tänkte nu ska jag ha tålamod och inte trycka en gång till så det händer samma igen. Men då bara försvann det. Så det blev inget godnatt inlägg. Men med sakinnehållet ska jag återkomma.

Nu förbereder jag att återuppta min vanliga träning på Nautilus denna morgon. Det måste vara mer än fyra veckor sen senast. Det har ju varit simning för hela slantgen. Hitintills flyter tidsplanen bra - är i träningskläder, väska med arbetskläder packad.

Och nu tycker jag mig höra tidiningsbudet. Nu längtar jag att se om det är några kioskvältare i tidningen idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback