Hemma igen!

Nu är jag hemma igen efter årsmöte i Jokkmokk. Supertrevligt som vanligt. Toppen på kommunfullmäktigelistan fastställd. Fast jag får nog inte avslöja allt än - någon måste hem till sin partner och berätta först. Men jag kan väl avslöja att det är rena kindergarten - åtminstone för att vara i politiken - de fem första är alla under 50 år.

Yngste årsmötesmedlemmen någonsin - Christel och Pauls pojkbaby - 4 dagar gammal. Namnet ännu okänt. De listar alternativ hemma just nu - tillsammans med Mirja och Lova. Mirja - känd från TV - sen jag var barnvakt till henne under ett landsmöte.

Just nu har jag fyra timmar kvar till uppstigning 04.15. Jag hoppas ni överser med att jag inte delger er mer i kväll.

Sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback