Hon Som Bestämmer

Hur kul som helst (denna trendig formulering) att bli kallad Hon Som Bestämmer på Kurirens ledarsida. Och det på självaste Kvinnodagen.

Detta med anledning av min replik på gårdagens Noterat. Vad jag bestämmer är höljt i dunkel - och både Marja-Liisa och Gerd har naturligtivs sett och godkänt min replik innan jag skickade in den.

Ledarskribenten klär av OA, NSD:s ledarskribent på ett förtjänstfullt sätt.

Noterar att Östman avslöjar att han även jobbat på en socialdemokratisk tidning. Center-, sosse- och högerorgan. Och sportjournalist  - måhända en en ovanligt färgrik bakgrund för en moderat ledarskribent. Elaka tungor  (fanns inget s att sätta inom parentes) säger att hans lördagsnoterat tyder på att han även varit på Hänt i Veckan.

Så hann jag inte längre än hit i kommentarer över dagens tidningar. Men det kan bli skäl att återkomma när jag ögnar vad jag skrev i morgonens tidningskommentarer.


kaffe och träning väntar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback