Ingen tidningsordning alls

Sen jag skröt över att jag kan ställa klockan efter mitt tidningsbud så har inget varit sig likt. Ingen tidning 04.30 idag heller.

Nu är jag helt övertygad om att förseningen inte hänger på mitt bud. PT har uteblivit var och varannan dag vilket tyder på attt NSD har problem i tryckeriet.

Vilket gör att jag kan skylla på NSD eller i alla fall dess politiska ledarfärg.

Bättre och bättre dag för dag. Men inte bra ändå. Nu har jag varit i läget inte sjuk-ine frisk sen förra lördag morgon. Det är irriterande. Yes, lite förhöjd temp idag också. Kul med nya temp mätaren - ligger vid datorn. Så nu pluggar jag igenom munnen ett tag och vips piper det till och är klart.

Nu är klockan 04.45 - och inga tidningar - så ska jag göra ett försök att ändra ordningen på morgonrutinerna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback