Isolerad

Har inte kommit in i min mailbox på hela dagen. Systemfel! Så jag får kommunicera via bloggen i all hast. Har varit på badhuset i två timmar - och med tanke på att jag fyller 58 i morgon så bestämde jag mig för en stor utmaning. Har åke "ruschelkanan". Jessus, jag trodde min sista stund var kommen. Den är ju lång som sjutton - det är ju bara en snutt som syns i badhuset. 

Nåväl , nu är det mognadsprovet avklarat. Nu ska jag skjutsa flickorna till deras mormor - måste hinna sova en timme eller två innan kungaköret.

Anna GK, tack för hälsningen. Ligger ni hemma i förkylning? Eller är ni i Malmö trots snuvan?





Kommentarer
Postat av: Anna Grönlund Krantz

Hoppas kungamiddagen blir trevlig. Gissar att du är inne på samma linje som Nalin Pekgul! (Det är ju i och för sig jag också!) Förstår att det inte är aftontoilette som gäller..!

Jo, själv är det snuvigt värre, men Isak är sjukast. Det blev Malmö tur och retur igår. Idag VABbar jag - snacka om vuxenpoäng!

Postat av: Lars

Ylva
Modigt att åka i rutschbanan, inte illa.

2006-03-26 @ 19:43:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback