Lite bloggande - här är orsaken

46461-18

Har inte blivit särskilt mycket bloggande idag - ovan har ni foto på en del av orsaken. Eftermiddagen har jag tillbringat på alliansmöte ute på universitetet. Så knökfullt som helst i salen som väl rymmer så där 700 personer. Det gick inte att ta sig in för en som stannade utanför och hjälpte till med knapp och materialutdelning.

Så ni kan tro att jag  känner mig som en tryckkokare. Inte för alliansmötets skulle - det var jättebra - men jag har ju inte ens fått pysa över det som stod i tidningarna idag. Nu ska jag ha arbetsutskott med länsledningen - om de inte tar helt slut på mig så tycker jag till ikväll.


Kommentarer
Postat av: Anne K Jatko

Hej Ylva,
Nu är jag här och nosar. Jag har hållit på med surfandet hela dan och det verkar helt klart att jag håller på att lämna jordsliga kontakter och försvinner i "rymden".
Varför jag skriver är egentligen det att -motsats till Tomas -tycker jag att dina bilder är trevliga och det känns som om man själv är med där på jippon och små fester...trevligt

2006-03-07 @ 17:36:40
Postat av: Thomas Olofsson

Om ni vill se fler bilder från alliansens besök i Luleå:
http://www.folkpartiet.se/templates/SimplePage____33920.aspx

/Thomas

2006-03-07 @ 21:30:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback