Rekat i Brändön

Nu har vi varit ute i Brändön och rekat, Maria, Conny, Lennart och jag. Ganska kul sammanträffande - som inte hade någon som helst baktanke - att vi idag besökte Brändö Konferens och Fritidsanläggning. Det är ju där vi på lördag ska aväta en middag med kungen. Polisen var också där och rekade - kan väl inte vara vi som är några särskild högriskfigurer?

Mycket trevlig information av Johan och Göran. Som ju har många järn i elden. Förutom anläggningen vi befann oss på också bussar, Furfjärden och förra sommaren också Klubbviken. Fick en dryg timmes samspråk om utvecklingsmöjligheter inom besöksnäringen och annat. Verkligen grabbar som såg möjligheterna!

Sen tillbak på expen. Där jag jag just nu avslutat en revision av Bostadsrättsföreningen Tigern. Och nu ska jag faktiskt dra mot metropolen Sunderbyn - även om jag hade ambitioner att hinna få undan lite mer idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback