Skallerormar och anonyma insändare

Nu har jag kommit på vad som gäller med anonyma insändare. Thomas vägledde mig igår. Systemet tillåter inte automatisk publicering av anonyma kommentarer utan det stannar i arkivet till jag godkänner publicering.

Nu lyckades Thomas pilla bort de som kommit, tre med samma budskap. Den som kommenterade ville nog föra fram budskapet att jag var en skallerorm tror jag. Han/hon/den/det efterfrågade bilder på skallerormar men..Återfinns på Goggles OM nu syftet var bilder.

För övrigt vill jag bara säga att min policy kommer att vara att jag absolut ska släppa fram - publicera - även om avsändaren vill vara anonyma. Så länge man håller sig till ungefär samma regler som gäller för insändarsidor.

Att kalla mig skallerorm är absolut publiceringsbart!

Och fåglarna kvittrar och blött och slaskigt är det. Nu gäller tvätt och städ. Det blev inte särskilt mycket roligare att dammsuga med nya apparaten.

Sen är det tolvkaffe hos mor och far. Sen besök på gubbdagis inne i stan med kusin Kerstin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback