Skämmigt - eller missförstånd - Norran?



Men nu får man skämmas över sin liberala tidning. Det här kan väl ändå inte vara möjligt? Om det handlar om någon form av gratisannonsering kan jag förstå - då är det ju affärsmässiga skäl. Men annars är det ju bara skämmigt och "oliberalt".

Men detta har jag läst i PT ikväll! Tänk att det alltid finns något i någon tidning som ger en adrenalin kick!

Norran stoppade SVT:s annons. Läs här:
http://www.pitea-tidningen.se/artikel.aspx?artid=18233&arkiv;=False





Kommentarer
Postat av: Sofia OO

Innehållet i annonsen var inte det som PT anger i sin artikel, annonsens budskap stod ställde SVT:s tjänster mot våra.
Du borde ha bättre koll innan du kommenterar - och får hjärtsnörp elelr vad det var.
Dessutom verkar du ha problem med kunskaper om upphovsrättslagstiftningen. PT:s artikel är publicerad på din blogg i sin helhet och långt ifrån citaträtten. Snart får du säkert en faktura.

2006-04-08 @ 22:23:27
Postat av: Ylva Strutz

Jag försökte faktiskt kolla. Jag ringde Lennart Degerliden som ju är mycket närmare västerbottens tidningar och särskilt de liberala än vad jag är. Det skäl du anger här är ju fullt acceptabelt för att neka publicering.Men ni måste varit dålig på att föra ut det budskapet för Lennart delade min upprördhet.

Vad avser kunskap finns stora brister. Vid givna tidpunkt handlade det om bristen på kunskap att länka. Men du har säkert rätt så även om jag inte tror att PT läser min blogg så kan det väl finnas skäl att rätta misstaget.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback