Synnerligen konservativ

Jag är synnerligen konsevativ när det gäller morgonvanor och i vilken ordning saker ska göras just då. Ingen tidning 05.45 vilket innebär att jag borde gå och duscha. iställer härjar jag runt på nätet. Noterar att idag är jag själv först ut på min blogg. Ingen dagsstatistik presenterad. Det innebär ju faktiskt  att andra dagar finns det någon till som jag. Eftersom det tidigare alltid funnits statistik hur många som hunnit kika in vid halvfemtiden. I och för sig har det bara varit en eller två. Men i alla fall - det finns någon till - morgontidig - som jag.

Och i väntan på tidningen kan jag väl be om råd för "småpipande" muskler. Jag har fortfarande men av ..

Nä jag återkommer för NU kommer den...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback