Usch och fy så synd det är om mig

Har vaknat i vanlig ordning 04.15. Men ont i halsen, snuvig och lite febrig. Låsas vara lite förståndig och har ställt in träningen och sovit en halvtimme extra.

Jag påstår att jag aldrig blir sjuk - men visst är det så att jag minst en gång om året så känns det så här i halsen. Och gnällig blir jag.

Och jag har aldrig blivit klok på i vilket läge man kan ha hjälp av ett läkarbesök. Grönt snor eller gult snor - på något utav de biter antibiotika. Mitt snor har oftas odefinerbar färg - så detär inte till någon ledning

Birgitta från Kalix berättade om en dunderkur hon fått i Egypten. En gammeldags spruta i baken plus några stick i armen - och det var bara timmar så var hon frisk. Borta var halsont och elände.

Sånt vill jag ha nu! Plus att jag vill ha tidningarna som inte kommit än.


Kommentarer
Postat av: Ylva Mjärdell

Krya på dig gumman....Kram fr.din namne

2006-03-21 @ 06:15:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback