Åter till Sunderbyn och Luleå

Lite folk på mässan. Dock var det trevligt i alla fall. Träffade Stefan Tornberg som var och stöttade sina lokala partikamrater. Liksom Erik Berg, också centern, som ju jobbar som polis i Älvsbyn om jag vet rätt. Anders Pettersson från kd var och stöttade sina lokala partikamrater i går.

Norrbottens sjukvårdsparti hade en låg profil idag - igår var det mer fart - då hade de en låda med leksaker och hade loppis. Det drog uppenbarligen mycket bättre än i dag så de bara bjöd på godis och politik.

Och så kom ju barnbarnen Sara och Lisa som tillsammans med Pias Emma blev riktigt duktiga ballongambassadörer.

Vid 13-tiden drog jag hemåt och gjorde faktiskt ett strandhugg i Sunderbyn. Sen drog jag till expen för förberedelser för kvällens styrelsesammanträde med länsförbundet.

Här på expen huserade ett gäng med Luffare som planerade för sin valrörelse.

Och nu har Thomas kommit och Jens har just anlänt från Älvsbyn med prylarna vi lånat ut till montern.

Fast jag glömde nästan det roligaste - träffade flera som jag känner sen folkracetiden. Tog ju faktiskt min tävlingslicens i Älvsbyn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback