Göta- Petter fenomenet Monica Carlsson

Ja, det var ingen dålig liknelse som Ylva Mjärdell serverade angående Monica Carlsson.

"Minns ni Teskedsgumman som bara 'poof' bidde liten som en tesked inför allas våra ögon och i det närmsta försvann.?

Teskedsgumman hade dock inte någon kontroll över när det skulle ske till skillnad från vissa som väljer att bara säga Göta Petter och 'försvinna' när det passar dom som allra bäst....

'Göta Petter fenomen' ......"

och Bartholdson och Lööw är väl teskedsgubbar då.
De skrek, skrev och levde om angående Connex-Per. Men nu tiger de.

Förmiddagen har jag tillbringat på ett byggseminarium ute på Arcus. Hu, så paff jag blev när jag möttes av trafikdirigerare redan vid första korsningen. Bomässan så klart - den fanns inte i min sinnevärd.

Nu är jag tillbak på jobbet för en kort visit - sen ska jag vidare till Näringslivsdagen - både eftermiddagen och kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback